čtvrtek 1. prosince 2022

Adventní kalendář - 1. prosince 2022

 Adventní kalendář

1. prosince 2022


Barbie DOTW  - Doll of the World - Argentina 
 tvář Teressa 


Copak je krásného v krabici? Nové šaty - žluté.
Šaty jsem upletla ze dvou různých vln - na vrchní část jsem použila krásnou zářivě žlutou vlnu. 
Na spodní část šatů jsem použila takovou chlupatou vlnu v barvě žluto-oranžová-bordo. 



Někdo z Vás si řekne "Ha, tyhle fotky já znám" - ano je to tak. Letošní rok jsem použila staré fotky z Adventního kalendáře z roku 2019 - nebyl čas na tvoření nového kalendáře. 


Malá ukázka krásných Adventních věnců


 



Pokračování zítra
přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

6 komentářů:

  1. Těším se na kalendář, hezky připravené :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Máš krásné adventní věnce a šaty z kalendáře také pěkné.

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, ty šaty jsou boží ! Moc se mi líbí. Měj se hezky, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já se ráda klidně podívám znovu, šaty jsou krásné a panence sluší. A adventní věnce jsou parádní, na tohle já jsem tupá.

    OdpovědětVymazat