neděle 27. března 2022

Holiday Visions Winter Fantasy Barbie Doll

 Holiday Visions Winter Fantasy Barbie Doll

AA   African American Collector

tvář Goddess




Panenka má fialové oční stíny, takže bílé šaty doplněné fialovou barvou.




Měla jsem malé klubíčko bílé chlupaté vlny, tak jsem vyzkoušela bílé šaty.
Panenka má krásné fialové oční stíny a pink pusinu - takže jsem zvolila
jako ozdobu fialovou vlnu. 
Náhrdelník - moje práce. Sice nic moc, ale mě se líbí.





Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka




7 komentářů:

  1. Krásná panenka, šatičky i fotky

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, to je teda krasavice. Moc se mi líbí fotografie u finálových kytiček ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná bábika, jedna z mála, ktoré mi po predaji aj chýbajú. Spravila si jej nádherné šatočky a šperky.

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná panenka, ale to je Ti asi jasné ;-) Moc obdivuju ty šaty, jak mají korzetový vršek a vůbec jak jsi je skvěle dodekorovala, prostě vymazlené do detailu :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Moja obľúbená božská "Goddess". Ja milujem túto tvár od Mattela.🥰 Krásne si sa šatičkami na jej mieru vyhrala. Aj mne sa páčia tie korzetové detaily na šatách.😊💜

    OdpovědětVymazat