úterý 29. března 2022

Holiday Visions Winter Fantasy Barbie Doll

 Holiday Visions Winter Fantasy  Barbie Doll

tvář Mackie



Tato krasavice ke mě přišla nahatá a bez korunky.
A když nahatá, tak jsem musela něco uplést.
Už dlouho jsem přemýšlela nad šatičkama - nahoře upletené a sukýnku z látky.
A tady vidíte výsledek, snad se povedl.




Obě moje Holiday Visions Winter Fantasy



Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

6 komentářů:

  1. Věruško, moc to panence sluší. Líbí se mi, jak se drží s druhou panenkou za ruku ! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tie sú obe nádherné a majú nádherné šaty 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  3. Je opravdu skvostná, šaty jsou přímo famózní.

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle kombinované šaty se Ti moc povedly. Já nad tím taky dlouho uvažuju, ale ještě jsem si netroufla. Byla jsi statečnější a rozhodně se vyplatilo. Dokonalé šaty pro zimní fantazii ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja milujem obe tieto Barbie Winter fantasy, obzvlášť Goddess AA verziu.💙🤍 Vďaka Nikky som ju mohla vidieť i na vlastné oči. Krásne šaty si obom dámam vytvorila. Najmä tie kombinované sa mi veľmi páčia.😍

    OdpovědětVymazat