středa 16. února 2022

Holky šijou - já pletu

Holky šijou -  já pletu

Je to pro mne taková malá výzva, 

děvčata ušijí nějaké hezké šaty a já je zkouším uplést. 














Martinka Paurová ušila tuto krásnou zelenkavou halenku a černou sukni.

Halenku ozdobila zeleným peřím.  

No a já jsem zkusila uplést - a protože jsem neměla tolik zeleného peří, 

tak jsem to vyřešila takto.




I korálky jsem udělala. A protože jsem lenivá, tak jsem udělala jenom jednu náušnici.

Ale i ta jedna náušnice stačí.




Druhé šaty ušila Helenka Náglová na téma "Čínský nový rok"

Šaty se mi moc líbí a tak jsem je taky zkusila uplést. 

Šatičky dole sice nejsou tak krásně krajzlaté, ale lépe to uplést nešlo. 


Našívání kytiček byla fujtajxlová práce, a proto jsem jich moc nenašila.

Ale i tak kytičky stačí. 

I tady jsem udělala korálky, a zase jenom jednu náušnici. 

Tak co děvčata, kdo ještě něco pěkného ušije a já to zkusím uplést? 

Přeji krásný den

Vaše babi Věrka

4 komentáře:

  1. sú krásne si veľmi šikovná

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, to je prima nápad ! A baví mně se dívat, jak jsi to pojala. Máte to hezké obě, švadlenka i pletařka. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherná práca, obzvlášť tie šaty v štýle "Čínsky Nový rok". Tie sa mi veľmi páčia.💗

    OdpovědětVymazat
  4. Hezky ses s tím poprala, líbí se mi kvítka na šatech :-)

    OdpovědětVymazat