pátek 11. února 2022

Dolls of the World - China 2011

 Barbie Dolls Of The World

 China Collector Doll - Mattel 2011



Ráda bych Vám představila moji krásnou Kaylu - je nádherná. 
Mám vlastně dvě - jednu originál oblečenou a jednu s rozpuštěnými vlasy. 
Této fešandě jsem upletla takové trochu extravagantní šaty. 
Upletla jsem je z takové modro-fialové vlny a ozdobila stříbrnou a zelenou nitkou.


Do vlasů jsem také vpletla zelenou nitku. 


Doufám že se Vám moje Keyla líbí - mě hrozně moc. 

Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka




7 komentářů:

  1. Věrko, Kayla je krásná a upletla jsi jí moc pěkné šaty.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruško, ahoj. Tak Kayla se mě líbí opravdu moc, ještě víc než ta minulá panenka. Je to krasavice a šaty super! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne extravagantné šaty si jej uplietla.😍 Majú skvelú tamvofialovú farbu. Ja mám už skoro 10 rokov túto Barbie v zbierke. Je to prekrásna Kayla, milujem túto tváričku.🥰

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné šaty, to sis vyhrála :-)

    OdpovědětVymazat