neděle 12. prosince 2021

Adventní kalendář - 13. prosince 2021

Adventní kalendář 

13. prosince 2021


Mamka:  Dneska se mi nechce nic dělat, asi si přečtu nějakou knížku.
Danka  :  Jééé tati tak to si zahrajeme človrdo co?
Taťka   :  Člobrdo? Jo a zase vyhraješ, s tebou nehraju.
Danka  :   Tatiiiii
Taťka   :   Tak jo, když jinak nedáš. Ale zahraje si s náma i Hanka.
Hanka  :   Jééé tak to jdu taky. Ukaž já budu mít červený.





Krásná sada "Člověče nezlob se" pro moje panenky. Krabičku, hrací kostku a figurky jsem vyráběla já, hrací plochu vyrobila moje švagrová.  



Na hrací kostce je vidět i "šestka". Hrací kostku budu muset ještě vylepšit, čísla nejsou moc vidět.



Mamka: Barbie Anemone by Christian Louboutin
Taťka   : Color Infusion Miles Morgan
Danka  : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll
Hanka  : Cali Girl Lea 
.......
.....
...

Ukázka krásných starých pohlednic 

Nejstarší pohlednice - rok 1954

Rok 1955


Rok 1959


Rok 1959

Zítra pokračování
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

 

5 komentářů:

  1. Ty si šikuľka/aj tvoja švagriná/ taká mini hra a taká dokonalá

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, obě jste moc šikovné. Člobrdo je bezvadné, hned bych si zahrála.
    Moc se mi líbí staré pohlednice, takové vidím poprvé.

    OdpovědětVymazat
  3. Věrka,to človeče nemá chybu,Ty aj Tvoja švagriná ste veľmi šikovné a kreatívne,neviem,z čoho si vyrobila figúrky,no sú skvelé.Takéto pohľadnice som asi nevidela,lebo sú staršie odo mňa.

    OdpovědětVymazat
  4. To člobrdo je úžasný, to se ti opravdu povedlo. Navíc se mi líbí i ty bruslící pohlednice :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Spoločenská hra Človeče, nezlob sa je proste klasika i môjho detstva. Pritom taká jednoduchá hra a dá sa na nej veľmi dobre zabaviť.😃
    Dokonalé miniatúrne prevedie, hracia kocka a mini figúrky nemajú chybu.👍
    Treba sa okrem upratovania a nakupovania i zabaviť cez to adventné obdobie.
    Tieto staré pohľadnice už môžu byť vzácne medzi zberateľmi.😊

    OdpovědětVymazat