sobota 11. prosince 2021

Adventní kalendář - 12. prosince 2021

Adventní kalendář

12. prosince 2021


Tatínek šel nakupovat vánoční dárky a holky se rozhodly že si udělají odpoledne tak trochu pro sebe.
Takže časopisy - VOGUE, Cosmopolitan, Žena a život, burda. 
Danka si prohlíží Notebook a hledá co by si koupila za šaty k vánocům. 
Ještě přesně neví jakou barvu si vybrat, asi nějaké v sytě růžové anebo červené barvě. 
 


Áááá už dorazil tatínek z nákupu. 





Mamka: Barbie Anemone by Christian Louboutin
Taťka   : Color Infusion Miles Morgan
Hanka  : Cali Girl Lea
Danka  : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll 

.......
.....
...

Tentokrát pár krásných černobílých i barevných starších pohlednic














 Zítra pokračování
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

5 komentářů:

  1. Věrko, moc hezké. Tatínek nakoupil spoustu dárků, děvčata se určitě těší co dostanou. Opět se kochám krásnými pohlednicemi, ta třetí od spodu nemá chybu.
    Měj hezkou adventní neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne ako vždy a doladené. Pozerám sa, že máš integriťáka- drahý tatíček. No a kočky tiež parádne

    OdpovědětVymazat
  3. Musím přiznat, že panenkovské vánoční pohlednice vidím asi poprvé, trošku mě to překvapilo ;-)
    Teda ten tatínek, to je pokušitel... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Tatínek je fešák,keď bude tak štedrý ako je pekný,kočky sa majú s mamkou na čo tešiť.Taaak a teraz si ma s pohľadnicami chytila.Ja som od detstva zbierala pohľadnice,všetky,čo sme dostali a mama mi kupovala asi za 3 kčs/ks talianské - bábiky,zvieratá,deti.Ako dospelá som si nechala len niektoré,najmä tie kupované a zo zahraničia posielané (najmä od otcovho kamoša emigrovaného do Švajčiarska).Tá bábika v modrej kožušinke,to je talianska pohľadnica,čo mi kupovala mama,mala som modrú,bledomodrú,červenú,žltú,neviem,či som všetky vymenovala.A ešte dve vianočné - bábiky s nábytkom.Mária chcela z nich urobiť článok na blog,no nevedeli sme ich nájsť,asi sa stratili pri sťahovaní, z čoho som bola smutná.Tak si mi urobila radosť.🙂

    OdpovědětVymazat
  5. V tejto rodinke sa cez adventný čas nielen stále upratuje, ale aj veľmi často nakupuje, obzvlášť vianočné darčeky.😁 Opäť raz má tatínek oblečenie - červenú košeľu, ktorú mám aj ja, po mojich Kenov z detstva.🙂
    Presne poznám osobne tú pohľadnicu s "modrou" bábikou. Mali sme ju doma.
    Veru asi 5 typov bábikovských pohľadníc v rôznych kožušinových farbách. Ako píše mami, niekde sa nám stratili, viac sme ich už za posledné roky nenašli. Čo ma mrzí i za moju mami, lebo ich mala veľmi rada.😌 Možno časom sa raz záhadne objavia, keď budeme túžiť.💖

    OdpovědětVymazat