sobota 24. dubna 2021

Svatební šaty

 Svatební šaty


Ještě nikdy jsem nepletla svatební šaty, tohle jsou moje první.




Jako modelku jsem si vybrala 
Dolls of the World - Argentina

ELIAN nicky  - vlna ze které velice ráda pletu. Je příjemná na omak a pletenina se na panence pěkně roztáhne. 


Argentině jsem upletla šaty v krémové barvě.
 
Svatební kytici jsem vyráběla sama. 





Šaty jsem u výstřihu trochu ozdobila - kousek krajky a červený korálek. 


Moje Argentina je velice hezká panenka,  tvář Teressa 1990 se mi moc líbí.  





 



Tady je tak trochu vidět kytice kterou jsem vyráběla. 
 
Snažila jsem se, snad se alespoň trochu povedla.

               

Náušnice a náhrdelník jsem panence nedala, ozdobou je vlastně malý červený korálek a svatební kytice.

Argentina dostala i podvazkový pás, ozdobila jsem ho korálkama v zelené a červené barvě.



Přeji pěkný den
Vaše babička Věrka

   

5 komentářů:

  1. Krásná nevěsta vymazlené do posledního detailu včetně podvazkoveho pásu, který je stejně schovaný 👍 Argentina je nádherná Teresa a líbí se mi vzorek na šatech 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, to jsou krásné šaty. Povedla se Ti i kytice.

    OdpovědětVymazat
  3. Ja túto Teresku mám tiež v zbierke, je to veľmi krásna zástupkyňa tejto tváre.💗
    Vidím, že si sa vyhrala a vytvorila si pravú nevestu, ani na podväzok si nezabudla. Super, páči sa mi svadobná kytica.🙂👍

    OdpovědětVymazat
  4. Moc jí to sluší, je to krásná něžná kočka.

    OdpovědětVymazat