pátek 30. dubna 2021

Slet čarodějnic 2021

 Slet čarodějnic 2021



Letový plán v ohrožení, na radarech zmatek

Tak mě moje bytná pozvala na "slet čarodějnic". Nemám sice co na sebe,  ale "to prý vůbec nevadí, něco na oblečení se najde"




Nakonec jsem přece jenom na oblečení něco našla. Šátek, růžové body, černou sukni. I náhrdelník jsem někde vyhrabala.













 







Moje bytná mě upozornila abych si nezapomněla 

vzít teplé spodní prádlo. Prý tam nahoře fouká. 
















Jooo a prý si taky bere na sebe teplé spodní prádlo:  no jo 

má na sobě takové ty teplé růžové spoďáry.  Prý je má ještě po svojí babičce. 



Jooo a bytná toho zrovna nemá moc před chalupou, tak si na sebe vzala body XXL, a aby nebylo prázdné, vycpala ho ponožkama.













Nakonec jsem si udělala i krásný černo-červený

 podvazek, to abych se trochu líbila. 


Tááák a nakonec jsem si zapomněla dopravní prostředek, že prý to nevadí, že vezmeme buď


KOŠTĚ 


anebo 


TURBO  VYSAVAČ



Ještě jsem v "Muzeu čarodějnic " nebyla, ale chystám se.

Moje bytná mi slíbila že mě vezme sebou, to bude prča, co???

Panenka: The Hunger Games Katniss Doll 
Bytná: jááá

Přeji krásný den
Vaše babička Věrka



7 komentářů:

  1. S chutí jsem se zasmála. Obě jste fešné čarodějnice. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obe ste super čarodejnice 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jste si letos čarodějnice fakt užily :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Krásny čarodejnícky mejdan.😁 Z Katniss sa stala dokonalá čarodejnica.😍 Si šikovná, Věrka, celý outfit si premyslela do posledného detailu. A super archívne fotky.😎

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy Věrko, to je fakt super. Obě zástupkyně čarodějnického rodu jsou pěkné vymazlené. Tak snad dojde i na to muzeum 😉

    OdpovědětVymazat