sobota 9. prosince 2023

Adventní kalendář - 9. prosince 2023

 Adventní kalendář

9. prosince 2023

Pánský pokoj

 

Když už jsem si koupila tu pěknou tapetu KNIHOVNA - tak jsem si vymyslela 
 
"pánský pokoj"

 
Taťka si v pohodě čte noviny, odpočívá si bez bot a s láskou se dívá na svůj poslední výtvor  
jeho koníčkem je malování

   Obrázek jsem nemalovala sama ale vytiskla jsem ho na tiskárně a vybarvila. K obrázku jsem domalovala i rám.
 
Na návštěvu přišel i brácha Miles a dali si po skleničce - Captain Morgan

 
Nábytek do pánského pokoje mám od Světlana Lišková 
Za chlapama stojí lampa - tu mi sehnala moje švagrová.
 Trochu jsem ji upravila, přilepila jsem k ní třásně. 
Jo a lampa svítí.

No a když už jsou hoši v takové pohodové náladě 
- tak si prohlíží i jiné obrazy.
 


Takové trochu hambaté obrazy, no jo no, co čekáte od chlapů když tam není ženská.



 

 ............................................................................

.................................................

.......................

Mrkvové placičky 

200 g hrubé mouky

100 g strouhané mrkve (najemno)

100 g másla

2 lžičky prdopeče (prášku do pečiva)

 1. Vypracujeme těsto, zabalíme do potravinářské folie a necháme odležet do druhého dne.

2. Druhého dne znovu propracujeme těsto, vyválíme a vykrajujeme kytičky a srdíčka.

3. Pečeme na 180°C asi tak 10 - 12 minut

4. Ještě teplé obalujeme v moučkovém cukru

Pokračování zítra

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka

Žádné komentáře:

Okomentovat