pátek 22. prosince 2023

Adventní kalendár - 22. prosince 2023

 Adventní kalendář

22. prosince 2023

Děvčata dělají bramborový salát

 

Alex a Lilli se daly do výroby bramborového salátu


Brambory, mrkev, hrášek, salám - no a ještě tu majonézu. 
Áááá tady je - v té modré nádobě.



 

 

Prkénko s mrkvema, bramborama a salámem - moje práce




Dokonce jsem vyrobila i nůž - se zelenou rukojetí

Bramborový salát s majonézou - moje práce


 

 

 

Ano ano - do bramborového salátu patří lžíce.

U nás je bramborový salát ve špajzu - dole na podlaze.

Takže i nějaký pohyb při tom mlsání máme.

 

 

 

 

 

.......................................................................

..................................................

...........................

Maková kolečka

21 dkg hladké mouky

14 dkg másla

 7 dkg cukru moučka

 5 dkg mletého máku

 1 žloutek

1. Vypracujeme těsto, dáme do potravinářské folie a necháme alespoň přes noc odpočinout

2. Druhý den těsto znovu propracujeme, vyválíme a vykrajujeme kolečka anebo kytičky. Jeden plech s dírkou a jeden plech bez dírek. 

3. Pečeme na 180°C asi tak 10 - 12 minut.

4. Studené slepujeme: švestková povidla

            Fotku nemám, ale ochutnala jsem je. Moc mi maková kolečka chutnala.

Pokračování zítra

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka



Žádné komentáře:

Okomentovat