pátek 14. dubna 2023

Přáníčka - krabičky

P ř á n í č k a  -  k r a b i č k y

k mým narozeninám  -  ale i pro moje panenky

 
Mám hrozně moc hodnou - ale hlavně hrozně moc šikovnou - švagrovou.
Tvoří krásná přáníčka a mezi ně patří i tvorba přáníček - krabiček. 

Celkem mám už 4 krabičky - tak Vám je představím.
Při rozkládání krabiček mi pomáhala BMR 1959 Doll Long Braids

 
Na přáníčku se zvedne víčko
a krabička se rozloží - rozpadene    


 
Přáníčko je nádherně ozdobené - no moje švagrová je hold holka šikovná
 

A proč je v přáníčku autobus? 

Protože jsem jela 6. 4. 2019 na sraz panenkářek do Prahy - autobusem. 

Jela jsem i s mojí švagrovou - sraz se nám moc líbil.

Razítko a vizitku mám - sraz se konal v hotelu Mucha. 

A tohle přáníčko - krabička?


Dvě v jedné

Při odklopení víčka se objeví ještě jedna krabička


Ve druhé krabičce jsou skládané papírové kabelky a malý kýblíček s růžičkou

kabelky pro moje panenky

Letos jsem k narozeninám dostala opět moc povedené přáníčko-krabičku


Jedná se o vystřelovací příníčko-krabičku.

Při odklopení víčka se krabička rozloží a hned nato složí 

                       a je takto postavené.

Přáníčko-krabička je opět velice krásně ozdobené - 

                      ozdoba ve tvaru dortu








A máme tady přáníčko-krabičku vyrobenou pro moje holky

takový malý adventní kalendář - 24 malých šuplíčků


Na šuplíčkách jsou nalepené korálky - to aby se daly šuplíčky dobře otvírat 

Celá krabička-přáníčko je vyrobená z krabiček na sirky

 

Každá strana krabičky je jinak ozdobená - nádherné vánoční motivy 


 
Z přáníček-krabiček mám mooooc velikou radost.

Přeji krásný den
Vaše babi Věrka

3 komentáře: