neděle 11. prosince 2022

Adventní kalendář - 12. prosince 2022

 Adventní kalendář

12. prosince 2022


Barbie Doll Coutnes of Rubies
tvář Mackie

Šaty jsou upletené z pletací příze ELIAN
Jaksi jsem je upletla moc krátké a už se mi nechtělo párat - tak jsem dole přišila krajku
Náušnice a náhrdelník - moje práce




......................................
.....................
............

Adventní věnce - mini - pro naše panenky




A tyto 3 věnce je moje výroba 



Pokračování zítra
přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

2 komentáře:

  1. Věruško to jsou miloučké věnečky pro panenky ! Hned bych si tam běžela pohrát... Fakt krása! Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Táto Mackie má nádherné zelené oči a šaty k nim veľmi pristanú, taká vianočná kombinácia 🥰
    Svietniky/venčeky sú naozaj nádherné 🥰😍

    OdpovědětVymazat