čtvrtek 24. února 2022

Elizabeth Taylor

 Elizabeth Taylor

27. 2. 1932 - 23. 3. 2011

Letos by Elizabeht Taylor slavila 90. narozeniny



Když jsem zjistila že má letos výročí, tak jsem se rozhodla uplést nějaké pěkné šaty a udělat článek. 

Prohledala jsem Pinterest a našla plno krásných fotografií.

Některé fotografie jsem vybrala.

Byla to krásná žena.

 





Měla nádherný úsměv.

Dlouho jsem přemýšlela jaké jí upletu šaty.

Nakonec jsem se rozhodla pro tyto.

Moje Elizabeth Taylor ve fialových, barevných a černých šatech. 










A ještě jedna fotka z Pinterestu.                                                                                                                              Možná jí upletu ještě nějaké krásné bílé šaty s výstřihem do V.  
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka

6 komentářů:

  1. Věru, zdravím. E. Taylor byla nádherná žena. Ta panenka je jí moc podobná, udělala jsi jí pěkné šaty. Nejvíc se mi líbí ty černé, s těmi doplňky jsou top ! Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná žena i panenka. Tu závidím

    OdpovědětVymazat
  3. E.Taylor bola a stále je veľkou ikonou vo všetkých smeroch. Proste herecká legenda a diva.💗 Moja nebohá babka ju milovala a ja veľmi túžim mať túto Barbie v zbierke. Je to môj dlhoročný sen.🥰
    Najviac sa mi páči v čiernych šatách, to je taká klasika, malé čierne šaty. Druhé sú fialové, pretože jej ladia k očiam. A mohla by si jej nakoniec vytvoriť ešte tie biele.🙂

    OdpovědětVymazat
  4. Je krásna v tých šatách od teba

    OdpovědětVymazat
  5. Krásná žena to byla s neuvěřitelnou barvou očí. Panenka je samozřejmě taky krásná a v těch fialových šatech, to je paráda :-)

    OdpovědětVymazat