úterý 14. prosince 2021

Adventní kalendář - 15. prosince 2021

Adventní kalendář

15. prosince 2021


Mamka : Hančí přišla Štěpánka.

Hanka   : Mami tak jí pošli za mnou do pokoje. Chci jí něco ukázat. 

Děvčata mají takový ten holčičí den.


Časopisy jsem dostala jako dárek od sběratelky Mary. 
Povlečení "Frozen" jsem šila osobně ze starého dětského pyžama.



Hanka : Cali Girl Lea
Štěpa  : Barbie Look Doll BoHo Festival

.......
.....
...

Tentokrát pohlednice  - malované ústy - jsou nádherné






Zítra pokračování
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka


 

5 komentářů:

  1. Věrko, povlečení je parádní, umíš vše využít.
    Pohlednice malované ústy jsou nádherné.

    OdpovědětVymazat
  2. Pekná scéna veľmi sa mi páči ta mini biela komoda

    OdpovědětVymazat
  3. Dievčenský deň tiež musí byť.Dievčenská izba je skvelá,posteľná návlečka je krásna,si kreatívna.To rohové okno je super,veľmi zvyšuje "architektúrnu"úroveň diorámy.Tak isto je super,že si vyrobila kontajnery do poličky z Ikey,takto je veľmi pekná.
    Pohľadnice sú krásne,ťažko je uveriť,že sú maľované ústami.

    OdpovědětVymazat
  4. Holky mají super pohodičku. Líbí se mi to povlečení, super nápad. No a je Ti jasné, že já bych takové pohlednice nenamalovala ani rukama, natož ústy...

    OdpovědětVymazat
  5. Táto detská izbička je veľmi útulná.😍 Dievčatá tentokrát relaxujú pri časopisoch.
    Som rada, že i časopisy našli u Teba využitie.💓
    Návlečky Frozen sa Ti vydarili. I mne sa páčia tie plastové boxy v Ikea bielom paličkovou nábytku.🤔
    Pohľadnice maľované ústami či nohami sú veľký talent, niekedy priam žasnem, že keď sa niečo chce, tak sa to dá i postupne dosiahnuť.🙂

    OdpovědětVymazat