sobota 22. srpna 2020

Dom1 - okno



O K N O



Na FB Domečkování byla soutěž pod názvem: okno - dej fotky, ale musí tam figurovat okno. Tak jsem se dala do práce.




 Krabici jsem měla, něco takového jako okno z tvrdého papíru taky, ale co teď? Tak jsem udělala do krabice díru, okno jsem rozstřihla a dala do otvoru.


Celou krabici jsem hezky otapetovala. No jo, okno jsem udělala do rohu a co teď? Jak udělám záclonu?


Nakonec jsem našla takový jemný šáteček a záclona byla hotová. Navlékla jsem záclonu na pletací jehlici, udělala jsem do krabice díry a pletací jehlici jsem umístila do těchto děr.


Posebrala jsem nábytek "co dům dal" a vzala jsem si k ruce můj nový přírůstek - BMR 1959 Mbili. Ušila jsem holce takovou průsvitnou košilku (opět ze šátečku). Vyběhla jsem s novým pokojíčkem na zahradu a už jsem fotila. A tady vidíte výsledek mého snažení.





Panenka: BMR 1959 Doll Long Braids - tvář Mbili

Přeji krásný pátek
Vaše babička Věrka

2 komentáře: