čtvrtek 6. srpna 2020

Holky v letních šatech - pletených

Pletené letní šaty


Venku buď prší anebo sněží, tak uklízím. Při úklidu jsem našla dva druhy vlny, chlupaté. A tak pletu a pletu a pletu.

 
První vlna má barvu žluto-oranžovo-červeno-purpurovou. Vlna je taková pěkně ňuhňací, ale hrozně špatně se z ní plete. Udělala jsem dvoje šaty, jedny se žlutou a druhé s purpurovou vlnou. 
Moje manekýnky?
Argentina Barbie Doll a Dancing with the Stars Samba 
Druhá vlna má barvu žluto-modro-fialovou. Zvolila jsem opět žlutou a jako druhou vlnu jsem vzala tmavo modrou.
Manekýnky?
Barbie Look City Shine a Barbie Look Green Dress



Tady jsou holky ještě v tak trochu jiných šatečkách. Udělala jsem jim takový pletený kanýr. 
Jsou to ale holky fešandy, co?

3 komentáře:

  1. Věrko, hezké modely. Podobnou přízi mám také, ale zatím jsem z ní upletla jen čepici. Musím Ti dát za pravdu, plete se z ní špatně.

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, v tých purpurových spoznám svoje, čo si mi dala. Už ich mám konečne nafotené.
    Krásna módna prehliadka nádherných kočiek.😊💕

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné, holkám moc sluší 👍 A líbí mi kombinace dvou vln, vypadá to moc dobře ☺️

    OdpovědětVymazat