neděle 19. prosince 2021

Adventní kalendár - 20. prosince 2021

 Adventní kalendář

20. prosince 2021


Napadl sníh, sice málo, ale napadl. Tak honem honem jde se sáňkovat.

Taťka  : Holky,  která jste mi schovala čepici ?! Zase jí nemůžu najít, holky zatrolený.
Hanka : Tak si vezmi tu mamky Mikulášskou, ta tam někde leží na poličce.
Taťka  : No to budu vypadat, ach jo.


Svetr pro taťku jsem pletla já. Jaksi má trochu krátké rukávy, bylo málo vlny. To je výmluva co? A protože má svetr výstřih do V a byla by mu zima na krk, tak jsem mu ještě rychle upletla šálu. Svetr a čepice pro mamku - to je dárek od kamarádky Adélky. 


Holkám jsem ušila stejné oblečení, vypadají jako dvojčata. Taky dostaly šálu. Čepice jsem šít nechtěla tak jsem udělala čelenky. 




A že mu ta Mikulášská čepice docela sekne, je v ní fešák.



Mamka : Barbie Anemone by Christian Louboutin
Taťka    : Color Infusion Miles Morgan
Hanka   : Cali Girl Lea
Danka   : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll

.......
.....
...

Krásné černobílé pohlednice - mě se moc líbí







Pokračování zítra
Přeji pěkný den
Vaše babi Věrka


6 komentářů:

  1. Věrko, celou rodinku jsi hezky oblékla. Nedávno jsem pletla svetr pro Divu a také se mi povedly kratší rukávy. A příze bylo dost.;-) Líbí se mi fotky na sněhu.
    Černobílé pohlednice jsou kouzelné, ta s kapříkem je moc povedená.

    OdpovědětVymazat
  2. Rodinka je zlatá a tie pulóvre aj šité ohozy sú super. Si šikovnica

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, moc se mi líbí, jak jsem panenky krásně oblečené a ještě na sněhu. Já jsem na blog dala medvědy ve vánočním. Měj se hezky. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Tak mohla byť aj sánkovačka,keď rodina je vybavená dvomi sánkami a teplým oblečením,si šikovná,keď si stihla pre nich vytvoriť takéto pekné outfity.
    Tieto pohľadnice sú veľmi staré,takéto bezfarebné som videla ako dieťa v 60-tich rokoch minulého storočia.

    OdpovědětVymazat
  5. To je sněhu akorát tak pro panenky ;-) Pěkně se všíchni oblékli a šli řádit ven. I to je prostě příprava na Vánoce :-)
    Černobílé pohlednice jsou takové nostalgické,..

    OdpovědětVymazat
  6. Je skvelé, že si využila aj málo napadaného snehu a vyrazila fotiť i do terénu. Pre kalendár bola táto vychádzka príjemná zmena.😊
    Dievčatá majú krásne drevené sánky. Vytvorila si im pekné zimné outfity.👍 Taťka s vianočnou čapicou vytvára už vianočnú atmosféru. A mamka dostala do daru tiež krásny sveter a čiapku.😍
    S čierno-bielymi vianočnými pohľadnicami som sa osobne nestretla, aj keď som videla plno starých z detstva mojej mami, ale určite neboli čierno-biele.🙄🤔

    OdpovědětVymazat