pátek 17. prosince 2021

Adventní kalendář - 18. prosince 2021

Adventní kalendář

18. prosince 2021


Hanka  :   Jééé koukej, to je pěkný ohoz, to si obléknu na Štědrý den.
Danka  :   Hani to snad neee, to bude máma hubovat.
Hanka  :   Mě se to líbí, to je bomba  (rebelka Hanka miluje BoHo módu)
Štěpa    :   No to jsem zvědavá jak dopadneš. Abys vůbec dostala nějaké dárky.
Hanka  :   Tak jste mě přesvědčily, kalhoty nebudou. Obléknu si šaty.



Pohodička v dívčím pokoji


Hanka : Cali Girl Lea
Danka : Vintage Mattel Tie Dye Barbie Doll
Štěpa   : Barbie Look Doll BoHo Festival 2016

.......
.....
...

Děti, sáňky a vánoční stromeček








 Pokračování zítra

Přeji pěkný den

Vaše babi Věrka

3 komentáře:

  1. Krásne si kočky užívajú predvianočný čas

    OdpovědětVymazat
  2. Kočky si asi svoje odpracovali a nastal čas na ženské veci ako vianočné outfity.
    Zima,deti,sánky,stromčeky patria medzi najkrajšie pohľadnicové motívy.

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi sa mi páči táto Tvoja dievčenská izba.💗 Je taká útulná. Páčia sa mi tie boxy, ktoré si dala do bielej Ikea skrinky.
    Tieto vianočné pohľadnice z Nemecka zobrazujú tú pravú vianočnú atmosféru.🎄

    OdpovědětVymazat